Menjave in vračila

 

Naročen artikel želim menjati za drugega. Kaj moram storiti?

 

V primeru, da želite menjati svoje naročilo za drugega, nas kontaktirajte na telefonsko številko 051/760-800 ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo na info@torbice.si in naša ekipa Torbice.si vam bo pri tem pomagala.

 

Naročeni artikel želim vrniti. Kaj moram storiti?

 

V primeru, da želite vrniti svoje naročilo, nas kontaktirajte na telefonsko številko 051/760-800 ali pa nam pošljite email na info@torbice.si in naša ekipa Torbice.si vam bo pri tem pomagala.

 

Kako dolgo traja, da povrnete kupnino, če naročeni izdelek vrnem?

 

V primeru, da ste nam na zahtevo vračila artikla posredovali vaš transakcijski račun, vam bomo stroške povrnili v najkrajšem možnem času – ponavadi v roku dveh dni, najkasneje pa po zakonsko določenem roku 45 dni.

 

Kakšni so stroški pošiljanja za izdelek, ki ga želim vrniti?

 

Če želite izdelek vrniti, morate izpolniti obrazec za reklamacijo in nam ga poslati skupaj z artiklom, ki nima znakov uporabe in je v originalni embalaži, na naslov:

 

Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p.

Roje 3

8233 Mirna

 

Strošek pošiljanja za izdelek, ki ga želite vrniti, je odvisen od cenika izbranega ponudnika storitev na podlagi teže in velikosti paketa.

 

Obrazec za vračilo ali reklamacijo najdete TUKAJ.

Product added to wishlist