Zavedamo se, da se internetna prodaja in prodaja v fizični trgovini močno razlikujeta. Vsaka ima svoje prednosti in slabosti. Med tem, ko je največja slabost prodaje v fizični trgovini tvoj čas in udobje, je minus spletne prodaje to, da artikla ne moreš vzeti v roke in ga preizkusiti.

 

Prav zato se v naši ekipi Torbice.si pridno trudimo, da so vse fotografije naših artiklov profesionalne in kar se da natančne/realne ter da so opisi artiklov čim bolj podrobni.

 

Tako se izognemo veliki večini nevšečnosti, vseeno pa se lahko zgodi, da kakšen artikel ni izpolnil pričakovanj.

 

V primeru, da s katerim artiklom nisi 100% zadovoljen/a, smo ti pripravili natančna navodila za vračilo.

 

Naročen artikel želim vrniti. Kaj moram storiti?

  

V kolikor želiš naročeni artikel vrniti ali menjati za drugega, je potrebno izpolniti obrazec za vračilo in nam ga poslati skupaj z artiklom, ki nima znakov uporabe in je v originalni embalaži, na naslov:

 

Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p.

Roje 3

8233 Mirna

 

Za dodatne informacije in pomoč smo ti vedno na voljo na številki 051 760 800 ali e-mail info@torbice.si.

 

Kako dolgo traja, da povrnete kupnino, če naročeni izdelek vrnem?

 

V primeru, da si nam na zahtevo vračila artikla posredoval/a vse svoje podatke (tudi svoj transakcijski račun), bomo kupnino povrnili v najkrajšem možnem času – ponavadi v roku dveh dni ali najkasneje po zakonsko določenem roku 45 dni.

 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

 

Kakšni so stroški pošiljanja za izdelek, ki ga želim vrniti?

 

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Strošek pošiljanja za izdelek, ki ga želiš vrniti, je odvisen od cenika izbranega ponudnika storitev na podlagi teže in velikosti paketa.

 

Priporočamo, da uporabiš dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripraviš na transport - pri tem lahko uporabiš našo embalažo v kateri si artikel prejel/a, oziroma drugo ustrezno varno embalažo.

 

Obrazec za vračilo ali reklamacijo najdeš TUKAJ.

 

Vračilo artikla za pravne osebe

 

V kolikor želiš račun na podjetje, sprejemaš pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

 

Za vsa dodatna vprašanja nas prosim pokliči na 051 760 800 ali nam piši na info@torbice.si. Z veseljem ti bomo odgovorili.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (Odškodnine)

 

V kolikor ti je paket dostavil GLS Slovenija ali Pošta Slovenija in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložiš postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@torbice.si ali po telefonu na številko 051 760 800.

 

Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS nalepke ali nalepke Pošte Slovenije, in opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

 

Prenos obrazca za vračilo: KLIKNI TUKAJ